Funkcjonalności 

______

 

Promuj efektywnie swoje usługi
Zarejestruj się i korzystaj z możliwości promowania swoich produktów.

Kampanie dedykowane
Jeśli chcesz mieć pewność i kontrole, że twoje produkty zawszę będą widoczne na początku listy wyszukiwania możesz uruchomić kampanie określając jej czas trwania oraz produkty, które będą promowane.

Kampanie w mediach społecznościowych 
Jeśli nie masz czasu lub z innych powodów chcesz aby twoje prace były automatycznie promowane przez naszą platformę na Facebook lub Instagram wystarczy taką kampanie uruchomić wybierając stosowną opcje w panelu kampanii.

Statystyki 
Nasze systemy dają Ci pełną kontrolę nad ruchem, który generuje twój profil w kreatordomu.pl. Dzięki tym informacjom dowiesz się jak dużym zainteresowaniem cieszą się twoje produkty oraz jaki efekt osiągasz w trakcie działania kampanii. Statystyki posiadają rozbudowane filtry dzięki, którym można prowadzić zaawansowaną analizę popularności swoich produktów.

Aplikacja Kalkulator
To jedyne narzędzie tak zaawansowane i proste w obsłudze na rynku. Dzięki aplikacji użytkownicy mogą przygotować szczegółową wycenę remontu i wykończenia nieruchomości. Wszystkie dodane przez Państwa produkty w naszym portalu automatycznie będą widoczne w aplikacji kalkulator. Aplikacja automatycznie przelicza wszystkie ilość potrzebnych produktów i materiałów do zakupu. Wycena prac remontowych nigdy nie była tak szybka i łatwa jak teraz z pomocą naszej autorskiej aplikacji i to całkowicie bezpłatnej.

Koszyki produktów
Dla ułatwienia zakupów po przez nasz portal uruchomiliśmy dla naszych wszystkich użytkowników możliwość tworzenia dowolnej ilość rozbudowanych koszyków. Dzięki tej funkcji Państwa potencjalni Klienci w łatwy sposób będą mogli tworzyć rozbudowane listy zakupowe. Dla przykładu możemy dodać koszyk nadając mu nazwę Apartament nad Wisłą, następnie w ramach koszyka dodajemy kategorie np. salon, kuchnia, łazienka, sypialnia. Teraz możemy rozpocząć dodawanie produktów dzieląc je na poszczególne pomieszczenia ( wszystkie koszty produktów są automatycznie zliczane ). Następnie możemy wysłać taki koszyk do dowolnej osoby podając jej adres mailowy. Jeśli użytkownik o tym adresie mailowym będzie zarejestrowany na naszym portalu to automatycznie na swoim koncie użytkownika będzie miał dodany koszyk o nazwie Apartament nad Wisłą. Z tej funkcji chętnie korzystają projektanci przygotowując dla swoich Klientów zestawienia produktów do projektu ale również sami użytkownicy przygotowując własną listę zakupową.

Marketing Automation
Marketing Automation to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do automatyzacji marketingu wykorzystywane przez działy marketingu i sprzedaży w ponad 10 000 firm każdej wielkości.

Platforma rozpoznaje użytkowników odwiedzających Twoją stronę, analizuje ich zachowanie online i dokonywane transakcje. Na podstawie tych informacji buduje kompletny i indywidualny profil klienta. Informacje te są przetwarzane przez algorytmy systemu Machine Learning & AI, aby dostarczyć w pełni spersonalizowane oferty i zapewnić klientowi unikalne doświadczenie w odpowiednim czasie na każdym kanale marketingowym

Email marketing
Live chat
Your website
Web push
Social media
Aplikacje mobilne
Advertising networks (facebook, google) i RTB

Workflow pomoże Ci w zautomatyzowaniu wszelkich marketingowych procesów, jakie jesteś sobie w stanie wyobrazić, a tym samym zwiększyć: efektywność kanału E-mail marketing, wskaźnik konwersji na stronie internetowej oraz produktywność działu sprzedaży.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat funkcjonalności pakietu Marketing Automation kliknij w link: Marketing Automations 

Uwaga
Marketing Automation jest uruchamiana wyłącznie w przypadku zawarcia dodatkowej umowy na świadczenie usług Salesmanago.

 

   

Opis działania 
_____  

  

Aby zintegrować z naszym portalem dowolny sklep wystarczy dodać link do pliku XML ( np. Nokaut ). Nasza platforma automatycznie skataloguje produkty z Państwa sklepu. Produkty będą widoczne natychmiast po załadowaniu minimalnej kwoty na koncie portalu. Jeśli chcesz mieć gwarancje aby twoje produkty były widoczne jako pierwsze na stronie - głównej, produktów, kategorii, podkategorii uruchom kampanie produktów. Dodatkowo możesz promować swój sklep po przez banery reklamowe w tym celu należy uruchomić kampanie banerów. Wszystkie kampanie są usługami dodatkowo płatnymi, aby z nich skorzystać należy zasilić konto na minimalną wartość 100 pln w sekcji dashboard. 

 

DASHBOARD

Aktualny stan konta ( zasilanie konta ) - Jeśli chcesz aby twoje produkty były widoczne na naszym portalu lub chcesz uruchomić dowolną kampanie zasil konto minimalną kwotą 300 pln. W tym celu kliknij na tekst zasil konto a następnie zostaniesz przekierowany/a do systemu płatności. Po dokonaniu płatności twoje konto zostanie zasilone co będzie widoczne w polu aktualny stan konta.

Plan taryfowy - Wybierz najbardziej atrakcyjny dla swojego sklepu sposób rozliczania na naszej platformie. Do wyboru udostępniliśmy dwie opcje:

CPC - opłata za przekierowanie do strony sklepu ( 0,28 gr jedna stawka bez względu na kategorie ). W przypadku tej opcji płacisz wyłącznie za efekt bez żadnych ukrytych opłat dodatkowych.

Abonament - ryczałtowa opłata za każdy dzień wyświetlania wszystkich produktów bez ograniczenia ilości przekierowań do twojego sklepu. W przypadku tej opcji nie są naliczane opłaty CPC za klik. Jako jedyna platforma e-commerce udostępniamy taką formę rozliczeń. 

Ostrzeżenia mailowe - Jeśli chcesz być na bierząco informowany/a o stanie środków na twoim koncie wybierz procentową wartość kiedy mamy Cię o tym powiadomić. W każdej chwili możesz zmodyfikować adres mail do powiadomień o ostrzeżeniach. 

 

 

 

PRODUKTY

W tej części manu znajdują się wszystkie produkty, które zostały pobrane z twojego sklepu do naszego portalu. Nasz zaawansowany algorytm kataloguje produkty po nazwach i opisach. Jeśli z jakiegoś powodu opisy produktów będą błędne lub niezrozumiałe to trafią na listę nie mających kategorii, możesz to sprawdzić używając filtra pokaż 

Katalogowanie produktów 

Jeśli produkty z jakiegoś powodu nie zostaną poprawnie skatalogowane możesz dokonać modyfikacji ręcznie. W tym celu zaznacz w filtrze typ operacji katalogowania, którą chcesz wykonać ( mających kategorie, nie mające kategorii,  nie mające stylu, mające styl). W następnym kroku zaznacz produkt, który chcesz przenieść lub przypisać do konkretnej kategorii w kolejnym kroku wybierz z listy nad tabelą rodzaj kategorii do której chcesz przypisać produkt/produkty i kliknij w button wybierz kategorie. Teraz produkty zostały przypisane do nowych kategorii na portalu co możesz sprawdzić używając np. wyszukiwarki. 

 

 

 

LINK DO PLIKU XML

Aby zintegrować swój sklep z naszym portalem wklej swój link XML dla porównywarek, który znajdziesz w panelu swojego sklepu. Linki które są kompatybilne z naszą platformą (np. Nokaut ). Po dodaniu linku zapisz go i nie zapomnij wcześniej zasilić konta w naszym portalu na minimalną kwotę 300 pln. W przypadku braku zasilenia konta produkty nie będą zintegrowane z naszym portalem a tym samym nie będą widoczne.

 

 

 

STATYSTYKI

W ramach statystyk możesz sprawdzić ilu użytkowników oglądało:

  • twoje produkty z podziałem na kategorie
  • produkty w ramach kampanii
  • twoją stronę podlinkowanego baneru w ramach kampanii

Użyj odpowiednie filtry aby określić dokładniej interesujące Cię parametry.

 

 

 

TWOJE KAMPANIE PRODUKTÓW

Jeśli chcesz sprawdzić aktualny status swojej kampanii lub ją edytować przejdź do sekcji twoje kampanie projektów.

 

TWOJE KAMPANIE BANERÓW

Jeśli chcesz sprawdzić aktualny status swojej kampanii lub ją edytować przejdź do sekcji twoje kampanie banerów. 

 

ZAREZERWUJ KAMPANIE

Wybierz jaką kampanie chcesz uruchomić ( produktów, banerów, media społecznościowe ).

 

 

Kampania produktów

Następnie wybierz w kalendarzu czas działania kampanii ( kampanie rezerwowane są w interwałach tygodniowych ). Dla przykładu jeśli uruchomisz kampanie w środę to kampania będzie wyświetlana do końca tygodnia tz. do niedzieli jeśli rozpoczniesz od soboty będzie trwała do niedzieli. Każdą kampanie możesz uruchomić maksymalnie na okres miesiąca jeśli na twoim koncie braknie środków kampania automatycznie zostanie usunięta.

W kolejnym kroku ustal nazwę, budżet kampanii oraz formę rozliczeń. Budżet kampanii pozwoli na określenie limitu w ramach, którego będą pobierane środki z twojego konta na portalu. Kampanie mogą być rozliczane w dwóch modelach za: CPC ( klik tz. przekierowanie ) lub abonament ( ryczałtowa opłata za każdy dzień kampanii ).

 

 

W następnym kroku w przypadku kampanii produktów - zaznacz, które produkty mają być promowane dla poszczególnych stron portalu ( strona główna, produktów, kategoria i podkategoria ). Dla każdej strony portalu zostały zdefiniowane maksymalne ilości produktów, które można dodać ( dla strony głównej 2 produkty dla strony produktów 2 produkty dla strony kategorii 8 produktów dla strony podkategorii 18 produktów ). W przypadku dodania więcej niż max produktów dla poszczególnych strony portalu produkty będą wyświetlać się losowo.

 

 

 

Kampania banerów

Wybierz w kalendarzu czas działania kampanii ( kampanie rezerwowane są w interwałach tygodniowych ). Dla przykładu jeśli uruchomisz kampanie w środę to kampania będzie wyświetlana do końca tygodnia tz. do niedzieli jeśli rozpoczniesz od soboty będzie trwała do niedzieli. Każdą kampanie możesz uruchomić maksymalnie na okres miesiąca jeśli na twoim koncie braknie środków kampania automatycznie zostanie usunięta.

W kolejnym kroku ustal nazwę, dodaj baner reklamowy, link do przekierowania po kliknięciu w baner, formę rozliczeń, budżet kampanii. Budżet kampanii pozwoli na określenie limitu w ramach, którego będą pobierane środki z twojego konta na portalu. Kampanie mogą być rozliczane w dwóch modelach za: CPC ( klik tz. przekierowanie ) lub abonament ( ryczałtowa opłata za każdy dzień kampanii ).

 

 

 

Kampania media społecznościowe

W przypadku kampanii media społecznościowe - uzupełnij formularz na podstawie, którego zostanie przygotowana kampania. Zważywszy na skomplikowany proces uruchomienia kampanii społecznościowych skontaktujemy się z tobą po wysłaniu zgłoszenia kampanii  w ciągu 24 godzin aby doprecyzować jej zakres działania.

 

 

 

KOSZYK PRODUKTÓW

W ramach tej funkcji możesz tworzyć dowolną ilość koszyków oraz kategorii dla konkretnego koszyka. 

Dodaj nowy koszyk wpisz jego nazwę oraz utwórz kategorie w koszyku. Teraz możesz rozpocząć dodawanie produktów i przypisywanie do konkretnego koszyka oraz kategorii w koszyku. Dla przykładu użytkownik tworzy koszyk o nazwie Apartament Francuski i tworzy kategorie w koszyku np. salon, kuchnia, łazienka, sypialnia. Teraz możesz zacząć dodawać produkty i przypisywać do odpowiedniego koszyka i kategorii. Taka funkcjonalność może być bardzo pomocna aby przygotować potencjalnemu Klientowi zestaw produktów z twojego sklepu. Z takiej funkcjonalności bardzo często korzystają projektanci, którzy przygotowują dla swoich Klientów zestawienia materiałów do projektu.

Jeśli chcesz przesłać swój koszyk do jakiegoś użytkownika podaj jego adres mailowy. Koszyk zostanie wysłany na wskazany adres mailowy a jeśli ten sam adres jest już zarejestrowany w naszym portalu wtedy taki koszyk pojawi się automatycznie na koncie tego użytkownika w portalu. 

 

KOSZYK PROJEKTÓW

W ramach tej funkcji użytkownicy mogą dodawać projekty do koszyka. Dzięki tej opcji w łatwy i szybki sposób można zapisać swoje ulubione projekty oraz udostępniać je na tej samej zasadzie co dla koszyka produktów.

 

TWÓJ PROFIL

Jeśli chcesz zmodyfikować dane swojego konta przejdź do sekcji twój profil. 

 

ZMIANA HASŁA

Jeśli uważasz, że twoje hasło nie jest wystarczająco bezpieczne możesz się w każdej chwili zmienić w sekcji zmień hasło.